In a development that could turn out to be the British equivalent of the release of the infamous White House tapes that brought down the Nixon presidency, The News of the World , Rupert Murdoch's London tabloid, disclosed today (Tuesday) that it has located millions of internal emails that it previously claimed had been lost. The emails could contain evidence linking reporters and Editors at the publication to the illegal hacking of voicemails of politicians and celebrities. Until now, the most substantial evidence in the so-called Hackergate investigation has been paperwork seized from the office of Glenn Mulcaire, a private investigator who was jailed for six months after pleading guilty to charges that he hacked into the voicemails of aides to Princes William and Harry and others as part of his contract with News of the World "for research and information services." According to Britain's Guardian newspaper, News Group, the News Corp subsidiary that oversees the company's U.K. newspapers and television news operations, has admitted that a computer used by former news editor Ian Edmondson, who was suspended in January in the wake of the scandal, had been destroyed a few weeks before his ouster and that other journalists had also erased or replaced their computers. However, the company acknowledged that backup copies of all of the hard drives had been kept and would be turned over to authorities. If the hacking turns out to be as extensive as believed, the new evidence could Expose News Corp to hundreds of millions of dollars in lawsuits by victims. On Monday lawyers for actor Jude Law, who has said he believes his voicemails were intercepted by the tabloid, appeared in court to ask that they be provided with any new evidence related to the matter.